بهترین وکیل حضانت فرزند

مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و حضوری و تصویری با بهترین وکیل حضانت در تمام ایران

تیم موسسه حقوقی دادپویان

مشاوره حقوقی با بهترین وکیل حضانت، مشاوره های حقوقی به صورت مشاوره تلفنی و حضوری و تصویری میباشد که شما با بهترین وکلای پایه یک دادگستری و مجرب در دعاوی حقوقی گفتگو خواهید کرد. بهترین حق الوکاله را پرداخت میکنید و خیالتان از بابت پیگیری پرونده ها راحت خواهد بود. تمامی وکلای دادپویان بیش از ده سال سابقه وکالت دارند و در کار خود خبره میباشند. لذا به بهترین شکل زیرنظر مدیر موسسه خدمات حقوقی انجام خواهد شد و شما هیچ نگرانی ندارید.

لغت حضانت در قانون مدنی و حمایت از خانواده هیچ معنایی ندارد و تعریف نشده است. ولی این چنین گفته می شود که حضانت فرزند یعنی نگه داشتن و تربیت کردن فرزندان، تهیه تمام لوازم و وسایل برای ادامه  زندگی، رشد و تربیت روحی و جسمی کودک مثل تهیه البسه، خوراک، مسکن و خدمات بهداشتی و موارد دیگر گفته می شود.

اما آن چه که لازم به ذکر است این می باشد که قانون من باب مسئله حضانت بیشتر به جنبه پرورش جسمی کودک توجه دارد. تا به جنبه تربیتی و پرورش اخلاقی. هیچ کدام از والدین حق اولویت حضانت را نمی توانند از خود ساقط و یا به والد دیگر تحمیل کند. و حضانت فرزند برای پدر و مادر در قانون مشخص است.

وکیل حضانت فرزند

حضانت فرزند یکی از پروند‌ه‌هایی است که به دلیل علاقه دو طرف دعوا به فرزند خود همواره دارای پیچیدگی است.

در این پرونده‌ها مشورت و اخذ مشاوره حقوقی با یک وکیل خانواده که به بحث حضانت ،شرایط حضانت و سن حضانت فرزند آگاه باشد و اطلاعات کافی داشته باشد بسیار اهمیت دارد و هم چنین ارجاع کار به وکیل حقوقی  متخصص موجب پیشرفت بهتر و سریعتر پرونده می‌گردد.

چرا که وکیل حضانت به دور از احساسات و با سلاح قانون سعی در احقاق حق موکل خود و به خصوص مصلحت طفل دارد. وکیل حضانت کسی است که دارای دانش حقوقی بالا در قوانین مربوط به خانواده است و به صورت تخصصی در دعاوی خانواده فعالیت می کند.

وکیل حضانت علاوه بر دانش و تحصیلات کافی در علوم خانواده باید دارای تسلط و تجربیات کافی در پرونده های خانواده، روال کار در دادگاه های خانواده ، تجدید نظر و دیوان عالی کشور و هم چنین قوانین متفرقه ای که با خانواده مرتبط است را داشته باشد.

پس از مشاوره با یک وکیل حضانت متخصص متوجه می‌شوید که از اصلی ترین و مهمترین شرایط لازم برای اخذ حضانت فرزند، داشتن صحت اخلاقی و عدم سؤمعاشرت و نداشتن سابقه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی و هر نوع مواد مخدر دیگر و عدم اشتغال فرد به شغل های خلاف قانون مانند خرید و فروش مواد مخدر و قاچاق اسحله…می باشد.

مشاوره رایگان حضانت

موسسه حقوقی دادپویان در بخشی از صفحه اصلی سایت خود قسمتی را به عنوان پرسش و پاسخ حقوقی رایگان قرارداده لذا چنان چه در مورد مسئله حضانت برایتان سوالی پیش آمده می توانید در این بخش سوال خودتان را مطرح نمایید وکلای متخصص دادپویان در اولین وقت پاسخگوی سوالات شما به صورت رایگان می باشند.

ویژگی وکیل حضـانت تهران

رازداری یکی از ویژگی های وکیل حضـانت خوب است. به گونه ای که موکل بدون هیچ ترس و نگرانی تمام حقیقت را برای وکیل خود بازگویی کند.

وکیل حضانت علاوه بر دانش و تحصیلات کافی در علوم خانواده باید دارای تسلط و تجربیات کافی در پرونده های خانواده ، روال کار در دادگاه های خانواده ، تجدید نظر و دیوان عالی کشور و هم چنین قوانین متفرقه ای که با خانواده مرتبط است را داشته باشد.

وکیل حضانت فرزند

حضانت فرزند پسر

حضانت فرزند دختر

امور سرپرستی فرزند

ملاقات با فرزند

وکیل نفقه اولاد

ما در کارمان بهترین هستیم.

هر مشکل حقوقی یا کیفری که داشته باشید، وکلای متخص دادپویان از عهده آن برمیایند.

دادپویان با بیش از سی وکیل پایه یک دادگستری تضمین در ارائه بهترین خدمات حضانت فرزند را به شما میدهد و مانند دیگر موسسات حقوقی و اپلیکیشن ها، دلال حقوقی به شما نمیرود که به شما وکیل معرفی کند.

بلکه خودش سی وکیل متخصص دارد و شما میتوانید به صورت تخصصی با هر کدام از وکلای متخصص حضانت فرزند مشاوره بگیرید.

تا حصول نتیجه همراه شما هستیم. مستحضر باشید که پرونده شما توسط یک تیم حقوقی متشکل از پنج وکیل پایه یک دادگستری بررسی خواهد شد.

حق الوکاله مناسب

تضمین کیفیت در سریعترین زمان ممکن تا حصول نتیجه مطلوب با وکلای مجرب و متخصص
دادپویان

وجه تمایز دادپویان نسبت به دیگران

  • تغییر وکیل در صورت نارضایتی
  • به نتیجه رساندن بیش از دویست پرونده حضانت فرزند
  • بررسی پرونده و احتمال شکست یا پیروزی
  • متکی نبودن به یک وکیل (بررسی توسط سه وکیل)
  • نظارت بر پرونده ها تا انتها توسط مدیر حقوقی دادپویان
نمایش کمتر بیشتر بخوانید

تضمین کیفیت

بهترین حق الوکاله

بهترین راهکار

بهترین پشتیبانی

بهترین وکلا

متخصص و مجرب