نظر مجلس شورای اسلامی در مورد برگ سبز خودرو

نظر مجلس شورای اسلامی در مورد برگ سبز خودرو

در این خبر آشنا میشوید با: نظر مجلس شورای اسلامی در مورد برگ سبز خودرو، نیاز رفتن به دفتر خانه برای تنظیم سند رسمی. تا پایان خبر با ما همراه باشید.

برگ سبز خودرو سند رسمی است

نائب‌رئیس کمیسیون اصل نود: از نظر مجلس برگ سبز خودرو سند رسمی است.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، نصرالله پژمان‌فر، نائب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شب گذشته میهمان برنامه تهران 20 بود که سند خودرو را مورد بررسی قرار داد.

پژمان‌فر در پاسخ به سؤال مجری برنامه در خصوص موضع مجلس شورای اسلامی در قبال به رسمیت شناختن برگ سبز خودرو، توضیح داد: اگر زیر ساخت‌های اطلاعاتی توسط پلیس راهور آماده برای استفاده باشد که به گفته میهمان تلفنی (سرهنگ جهانی) آماده و مهیاست، ما می‌توانیم به برگ سبز خودرو اعتماد کنیم.

نظر مجلس شورای اسلامی در مورد برگ سبز خودرو

وی در ادامه افزود: اگر اداره ثبت در به اشتراک گذاشتن اطلاعات بخل بورزد، به دلیل تضییع حقوق مردم حتما کمیسیون اصل نود به موضوع ورود خواهد کرد.

این مقام مسئول در خصوص تقاضای استفساریه از سوی قوه قضائیه افزود: در این خصوص تاکنون از قوه قضائیه درخواست استفساریه به مجلس ارسال نشده. مجلس نظر قطعی خودش را اعلام کرده. با این حال اگر دولت یا قوه قضائیه نیاز به استفساریه دارد. باید درخواستشان را ارسال کنند.

در ادامه برنامه سرهنگ عین‌اله جهانی. معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا. طی یک مکالمه تصویری در خصوص آمادگی کامل زیرساخت‌های اطلاعاتی نیروی انتظامی اظهار کرد: تمامی زیر ساخت‌ها آمادگی کامل دارد. و با این حال از نظر قانون نیز برگ سبز خودرو سندی رسمی است. و هیچ نیازی برای مراجعه به دفاتر ثبت اسناد برای شهروندان نیست. (نظر مجلس در خصوص برگ سبز خودرو)

در صورت تمایل به مشاوره حقوقی راجع به دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری می توانید با وکلای پایه یک دادگستری موسسه حقوقی دادپویان در سریعترین زمان ممکن، مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی حضوری داشته باشید.

ضمن مشورت با وکیل پایه یک دادگستری، سوال حل نشده ای برای شما باقی نمیماند. ضمن اینکه وکلای مجرب و کارکشته دادپویان، با بیش از سیزده سال تجربه حرفه ای در تمام زمینه های حقوقی و کیفری، تمام راهکارهای لازم را به شما ارائه میدهند و اگر نیازی به تنظیم لایحه بدوی و تجدیدنظر تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست یا تنظیم اظهارنامه شد، میتوانند آنرا برای شما تنظیم نمایند و یا در صورت لزوم، میتوانید با اعطای وکالت نامه به ایشان، صفر تا صد پرونده را برای شما انجام دهند.

طراحی سایت موسسه حقوقی دادپویان به گونه ای است که در سریعترین زمان ممکن و به راحتی بتوانید از خدمات حقوقی استفاده کنید.

دادپویان حامی شما عزیزان و بهترین موسسه حقوقی است که با بیش از سیزده سال تجربه فعالیت های حقوقی و با بیش از سی وکیل پایه یک مجرب، به صورت تخصصی مشاوره حقوقی میدهد و وکالت میکند.

به عنوان مثال، چهار وکیل در زمینه دعاوی خانوادگی دارد که صرفا فعالیت و تمرکز خود را در حوزه دعاوی خانوادگی گذاشته اند. پنج وکیل در زمینه دعاوی کیفری دارد که صرفا تمرکز آنها دعاوی کیفری است و به همین منوال دعاوی دیگر.

در صورت تمایل میتوانید پادکست جنایی دادپویان را هم دنبال کنید. این پادکست روایت پرونده های جنایی ایرانی است که به موسسه حقوقی دادپویان ارجاع شده است.

تیم پشتیبانی دادپویانمشاهده نوشته ها

Avatar for تیم پشتیبانی دادپویان

تیم پشتیبانی موسسه حقوقی دادپویان

4 دیدگاه

  • وقت بخیر موسسه حقوقی دادپویان تابع قانون است و در صورتی که رای قطعی در این خصوص صادر شود لازم الاتباع خواهد بود. باتشکر از نظر شما

  • دفترخانه ها پول مفت میگیرند برای تنظیم سند در دفترخانه. همون برگ سبز خودرو سند محسوب میشود. با تشکر

  • آقا هر روز یه داستانی هست سر این برگ سبز که آیا سند محسوب میشه یا نه. نظر شما چیست در این مورد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *