قتل خانوادگی

قتل خانوادگی

در این مقاله آشنا میشوید با: قتل خانوادگی، قتل زنجیره ای، مجازات قتل خانوادگی، وکیل قتل در تهران. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برای مشاوره حقوقی قتل، می توانید با وکیل قتل در ارتباط باشید.

نمایش ویدیو درباره قتل خانوادگی

قسمت هفدهم رادیو حقوقی دادپویان قتل خانوادگی

سلام به رادیو دادپویان خوش آمدید.

رادیو حقوقی دادپویان قصد داره در هر قسمت یه موضوع یا داستان یا پرونده های جذاب حقوقی، کیفری و جنایی رو برای شما روایت کند.

با مراجعه به سایت حقوقی دادپویان یا دادپویان دات کام می تونید قسمت های مختلف رادیو حقوقی دادپویان رو دنبال کنید و چنانچه نیاز به مشاوره با وکیل دارید، با وکیل آنلاین تماس بگیرید.

قتل خانوادگی

قتل خانوادگی و این‌ گونه اقدمات جنون‌آمیز معمولا در افرادی دیده می‌شود که از مشکلات روحی و روانی نادیده گرفته‌ شده رنج می‌برند. جنایت به‌ عنوان بالاترین سطح خشونت به یک باره رخ نمی‌دهد. به عبارت دیگر، عامل اصلی این حوادث مردانی هستند که سال‌ها با مشکلات و بیماری‌های روانی زندگی کرده‌اند.

قتل خانوادگی

به‌ طور معمول در بررسی گذشته متهمان انواع و سطوح مختلفی از خشونت دیده می‌شود. یعنی یک پدر یک‌ شبه قاتل فرزندش نمی‌شود، مردی که سال‌ها با همسرش زندگی کرده، در مدت کوتاهی کمر به قتل او نمی‌بندد. بیشتر این افراد قبل از اقدام به این عمل، بارها به اشکال مختلف خشونت داشته‌اند.

برای مشاوره حقوقی قتل عمد، می توانید با وکیل قتل عمد در تماس باشید.

خشونت در کلام، رفتار و خشونت‌ های دیگر که در بستر خانواده‌ها شکل گرفته است. اما مشکل اصلی این‌ جامی باشد که وقتی این مشکلات نمایان می‌شود، کار از کار گذشته و حادثه جبران‌ ناپذیری رخ داده است.

به گفته یکی از روان پزشکان، یکی از دلایل این دیر نمایان‌ شدن، در نبود ابزار حمایتی و قانونی است: «وقتی که زنی در مدت زمان طولانی در معرض خشونت از سوی همسرش قرار می‌گیرد، وقتی که کودکی از سوی پدرش بارها به دلایل مختلف تنبیه بدنی و آزار کلامی می‌شود و هیچ مرجع قانونی هم برای بازدارنگی و اصلاح رفتار وجود ندارد. باید منتظر بروز چنین حوادثی بود.

قتل زنجیره ای

قاتل زنجیره‌ای یا قاتل سریالی، به‌ طور کلی به شخصی گفته می‌شود که سه نفر یا بیشتر را به قتل برساند. این قتل‌ها طی بازه زمانی بیش از یک ماه اتفاق می‌افتند و بین قتل‌ها یک دوره زمانی قابل توجه وجود دارد. این شخص معمولا از سلامت روانی برخوردار نیست.

رضایت روانی انگیزه معمول برای قتل‌های زنجیره‌ای است و بیشتر قتل‌های زنجیره‌ای شامل تماس جنسی با قربانی است. اما اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) اظهار می‌دارد که انگیزه‌ های قاتلان زنجیره‌ای می‌تواند خشم، هیجان‌جویی، سود مالی و جلب توجه باشد. قتل‌ها ممکن است به روشی مشابه مورد اقدام یا اتمام قرار گیرند.

قربانیان ممکن است در زمینه‌ هایی اشتراک داشته باشند. به عنوان مثال: گروه سنی، شکل ظاهری، جنسیت یا نژاد.

مجازات قتل خانوادگی

بر طبق قانون مجازات اسلامی هر جرمی مستوجب مجازات است درباره جرم قتل نیز همانند سایر جرایم دارای مجازات است که جرم قتل عمد از جمله جرایمی است که دارای شدید ترین مجازات است. مجازات جرم قتل عمد قصاص است.

در صورتی که قاتل مرد باشد و مقتول مرد باشد اولیا دم مقتول می توانند قصاص قاتل را از مقام قضایی بخواهند. اما در صورتی که قاتل مرد باشد و مقتول زن اولیا دم برای قصاص قاتل باید نصف دیه را پرداخت نمایند تا قاتل قصاص شود.

همچنین بر طبق قانون مجازات اسلامی در صورتی که قتل عمدی ارتکاب یابد و مرتکب شاکی نداشته باشد و یا شاکی داشته باشد و گذشت کرده باشند اما اقدام او آسیب به جامعه وارد کرده باشد قاتل به حبس تعزیری از 3 تا 10 سال محکوم می گردد.

وکیل قتل در تهران

وکیل قتل، فردی است که حوزه فعالیت خود را به دفاع از حقوق قاتل و یا مقتول و دعاوی مربوط به قتل اختصاص داده است. وکیل قتل بدلیل داشتن تجارب ارزنده و مفید در این حوزه فعالیت، به فن بیان و مذاکره و جلب دلسوزی و نوع دوستی در دفاع از پرونده و در مواجه با قاضی یا اولیای دم برخوردار است.

همچنین بدلیل مطالعه فراوان پرونده های مربوط به قتل، به ظرافتها و حساسیتهای موضوع واقف است. وکیل قتل طبعا به علم روانشناسی، جامعه شناسی و شخصیت شناسی اشراف داشته و می داند از چه ادله ای در جهت عفو یا تخفیف و یا تبدیل مجازات های سنگین بکار ببرد.

چنین وکیلی به آرای قضایی و آرای وحدت رویه و کلیه قوانین مربوط در حوزه قتل اشراف کامل داشته و با داشتن حس نوع دوستی و همدردی می کوشد تا بهترین نتیجه را برای موکل خود رقم بزند.

در صورت هرگونه مشاوره حقوقی راجع به دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری می توانید با وکیل آنلاین یا وکلای پایه یک دادگستری موسسه حقوقی دادپویان در سریعترین زمان ممکن، مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی حضوری داشته باشید.

ضمن مشورت با وکیل پایه یک دادگستری، سوال حل نشده ای برای شما باقی نمیماند. ضمن اینکه مشاوره با وکیل کارکشته دادپویان، با بیش از سیزده سال تجربه حرفه ای در تمام زمینه های حقوقی و کیفری، تمام راهکارهای لازم را به شما ارائه میدهند و اگر نیازی به تنظیم لایحه، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست یا تنظیم اظهارنامه شد، وکیل میتواند آنرا برای شما تنظیم نماید و یا در صورت لزوم، میتوانید با اعطای وکالت نامه به وکیل انلاین، صفر تا صد پرونده را برای شما انجام دهند. مشاوره حقوقی آنلاین بهترین روش جهت مشاوره با وکیل پایه یک است.

طراحی سایت موسسه حقوقی دادپویان به گونه ای است که در سریعترین زمان ممکن و به راحتی بتوانید از مشاوره حقوقی با وکیل استفاده کنید.

دادپویان حامی شما عزیزان و بهترین موسسه حقوقی است که با بیش از سیزده سال تجربه فعالیت های حقوقی و با بیش از سی وکیل پایه یک، به صورت تخصصی مشاوره حقوقی میدهد و وکالت میکند.

به عنوان مثال، چهار وکیل ملکی دارد که صرفا فعالیت و تمرکز خود را در حوزه دعاوی ملکی گذاشته اند. پنج وکیل اداره کار دارد که صرفا تمرکز آنها دعاوی اداره کار است و به همین منوال دعاوی دیگر.

در صورت تمایل میتوانید پادکست جنایی دادپویان را هم دنبال کنید. این پادکست روایت پرونده های جنایی ایرانی است که به موسسه حقوقی دادپویان ارجاع شده است.

مهم ترین مقالات حقوقی دادپویان شامل: طنز حقوقی، رادیو حقوقی، کلیپ حقوقی، پکیج حقوقی، بسته حقوقی، بیمه حقوقی، فیلم حقوقی است که میتوانید در سایت حقوقی دادپویان مطالعه نمایید.

بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران، مشاوره با وکیل های مجرب و با تجربه، بهترین وکیل پایه یک در تهران و شهرستان، مجرب ترین وکیل خاورمیانه، باهوش ترین وکیل پایه یک دادگستری، آدرس دفتر وکالت در تهران، مشاوره با وکیل پایه یک تهران و شهرستان، وکیل مجرب، بهترین وکیل آنلاین در تمام نقاط ایران، شماره وکیل با تجربه در تمام منطقه های تهران، شماره وکیل پایه یک دادگستری شهرری و شمیرانات، مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل، عریضه نویسی آنلاین با با تجربه ترین وکلای ایران، وکیل دادگستری خوب، مشاوره با وکیل دادگستری تهران، وکیل تهران فوری، مشاوره حقوقی فوری و ارزان، فوری ترین و ارزان ترین تنظیم دادخواست، مشاوره حقوقی با وکیل، مشاوره حقوقی تصویری، مشاوره حقوقی رایگان، مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره حقوقی شبانه روزی، مشاوره حقوقی فوری، پادکست ایرانی، پادکست فارسی، پادکست واقعی، پادکست رایگان، پادکست جدید، پادکست کیفری، پادکست حقوقی، خفاش شب، فرید بغلانی، فیلم اعدام محمد بیجه در پاکدشت، عکس خفاش شب، لحظه اعدام محمد بیجه، پادکست های جنایی، پادکست جنایی رایگان، پادکست جنایی جدید را با دادپویان دنبال کنید. ضمنا شما میتوانید از طنز حقوقی، کلیپ حقوقی، کلیپ کیفری، کلیپ جنایی، کلیپ قانونی، کلیپ قانون، رادیو حقوقی هم در قسمت رادیو استفاده کنید. امیر هاشمی مدیر سایت موسسه حقوقی دادپویان است. اینستاگرام حقوقی و اینستاگرام وکیل را هم دنبال کنید. استفاده از طنز هم موجب خوشحالی شما خواهد شد.

تیم پشتیبانی دادپویانمشاهده نوشته ها

Avatar for تیم پشتیبانی دادپویان

تیم پشتیبانی موسسه حقوقی دادپویان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *